Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Také si vzpomínám na původní karlovarské rohlíky, byly moc dobré a i u nás se kupovaly jako tzv. sváteční. Ale už dlouho jsem je nikde neviděla prodávat. Nedávno jsem se nechala nachytat na cosi ve tvaru rohlíku, prý karlovarský rohlík, ale byl to podvod, bylo to nedobré a s tím původním to nemělo nic společného.;-(

0 0
možnosti

Na ty si vzpominam nejak matne, rekl bych ze byly podobne dnesnim francouzskym crossant. Loupaky snad jeste dnes jsou. Ale zda take sypane maky nevim. Spravny zahnuty rohlik se ale asi v cele CR koupit neda, pro ten si musite zajet za hranice. A jen nekteri pekari dnes nabizi ruzne pletenou housku.

0 0
možnosti

Také vzpomínám, coby obyvatel Karlových Varů

2 0
možnosti
Foto

Ani u vás v KV nejsou jako dřív?

0 0
možnosti

Karlovarský rohlík, holandské kakao to sa rovná nedeľa môjho detstva. Spomienku na karlovarský rohlík mi obchod neruší, nemá ho v ponuke. Ale bolo kakao vždy odtučnené? To sa mi akosi nezdá.

2 0
možnosti

Taky jsem je měl moc rád a souhlas, dnes to není zdaleka co to bývalo ...

4 0
možnosti
  • Počet článků 303
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 496x
Chodím rodným městem a dívám se za vrata...

Seznam rubrik