Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

To jste měl skutečně nad sebou anděla strážnýho. Mé sebevědomí prudce kleslo hned poté co mě ostříhali dohola a následně jsem byl někam navigován....pak jsem se vzpamatoval až po dvou letech ....

1 0
možnosti
Foto

Také mě ostříhali skoro na dnes oblíbenou "trojku", ale vidina, že to mám za 150 mi dodala sílu překonat i zimní cvičení na Doupově neboli Opičích horách... :-)

0 0
možnosti
MB

Jsem zasloužilý bojovník o mír - 2 roky ZVS + 3x manévry ! Imperialistovi jsem čelil jako divizní písař v Sušici. Agresor neměl žádnou šanci, protože jsem ovládal psát na stoji s úzkým i širokým válcem ! Zjména první měsíc v přijímači byl krušný - vadil mi hluk, stále někdo něco řval ! V polním výcviku, jako chlapec ze slušné rodiny jsem přistoupil k velícímu svobodníkovi a doslova řekl - Nekřičte, sdělte čeho žádáte - Rád vám vyhovím ! On to samozřejmě pojal zcela mylně - Bral mne jako rozleptavače velitelské pravomoci ! Ty následné manévry neměly chybu - Šou, pro ženaté muže ! Pečlivě naspořené peníze z rodinného rozpočtu, pobyt v Karlových Varech ! Stal jsem se mazaným a hodnost četaře jsem si nenasazoval, abych nemusel velet ! Vždy odhalen a vždy převelen ! Opět do kanceláře k papírům - nástěnkám. Dělal jsem si i výpisky z kontrolní činnosti divizních orgánů, kontroly - Oslabená bojeschopnost - nejednost barvy prostěradel ! Byly bílé i zelené. Zásadní nedostatek - kotelníci se nezúčastňují školení PŠM ! A hlavně - Na zvolání Stůjte ! - Opilý vojín Štěpánek upadl ! Ano, ty historky jsou doménou každého válečníka u piva. Je i shoda, rádi na to vzpomínáme a pak bráno jako životní přínos mladého chlapce. Dnes, v délce již nemyslitelé a mj., to muselo být opravdu vše mega drahé ! Tehdy měla armáda asi 220.000 - nyní 22.000 mužů ! ... Máchal se upsal na 7 let - délka služby ... :-)

1 0
možnosti
MB

Nemám vojenské vzpomínky, ale přesto jsem blog přečetla a pobavila se. Leč chybka se vám vloudila. Dva roky nejsou 365 dní, jak píšete...

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za upozornění... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 303
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 496x
Chodím rodným městem a dívám se za vrata...

Seznam rubrik