Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Babiš, jako prostředek…

Ať si kdo chce co chce říká, ať si mamka slzy utírá, jednou mám volební právo, tak to hodím komu chci já – třeba Babišovi. A je mi šumák, že mě ti nejslušnější z vás nazvou ovcí z tupého stáda – tzn., že 27 % voličů jsou tupci?

Je mi třiašedesát a pamatuji si totalitní volby, kdy mě a moje rodiče přišel „přátelsky“ upozornit soused, který byl ve volební komisi, že jsme skoro poslední, kdo ještě nebyli volit. Zkusili jsme to, ale nevyšlo to, tak jsme šli. Nebyli jsme hrdinové.

Nejsem nalevo ani napravo vyprofilovaný volič. Vždycky jsem lavíroval tak nějak mezi... Podle toho, kdo které politické straně šéfoval a jaký měla volební program. Bratranec, kdysi hrdý ODSák a dnes kovaný Babišovec, mi říkával, že jsem kam vítr, tam plášť, ale.. Jaképak copak. Žijeme přece v demokratickém státě, tak ať si každý volí koho chce, nebo snad ne...

Po tzv. sametové revoluci – byla-li, jsem volil nadšeně s nadějí v lepší zítřky, ale… Vždy po čtyřech letech jsem si řekl, za co, Pane Bože, za co... A moje nadšení postupně upadalo a upadalo, až jsem jednou nešel volit vůbec – vím, byla to chyba. A protože jsem nevolil, tak jsem nemohl nadávat, ale jenom tiše trpět a doufat… Že se v tom našem bahnitém politickém rybníku objeví dravá štika, která prožene, nebo ještě lépe sežere tradiční líné kapry! A z politického potěru snad vyrostou lepší ryby…

Zpočátku jsem se durdil na tím, jak nám rádoby demokratičtí příznivci tzv. tradičních stran a mainstreamová média nenávistně lají do dutých hlav apod. A nechápal jsem proč? Vždyť já jinovoliče také neproklínám za to, že nevolí Mažňáka, tak jako já... Ale potom jsem se emočně uklidnil a řekl si, že si tím až hysterickým okopáváním kotníků Babišovi dělají medvědí službu. Lidi nasírají, ženou je k sobě a sami z nich vytváří to bezejmenné stádo. A potom se diví a ptají, kde se tady vzalo? Vždyť neznáme nikoho z těch 27 % JEHO voličů? Nejsem hrdina, ale... Ano, chcete-li a udělá-li vám to dobře, ukažte si na mě! Jsem součástí tohoto mlčícího davu. ANO, budu volit Babiše! Nebo mi racionálně poraďte, koho jiného...

Ale dřív než začnete, tak aby bylo jasno... Stejně jako si nedělám iluze o morálních vlastnostech tzv. tradičních politiků, tak si je nedělám ani o těch Andrejových! Beru ho čistě pragmaticky, jako prostředek... Chci obrodu nebo alespoň změnu naší politické scény! A ta nastane tehdy, vyhynou-li konečně političtí dinosauři, kteří přežili několik dob ledových, kterými česká politika za čtvrt století prošla. Žádná jiná politická strana, kromě ANO, na to nemá sílu, ani zájem... A já už nemám tolik času.

P.S. Proto jsem, stejně jako ostatní z 27 %, v tuto chvíli spolkl, že Babiš je potencionální eSTBák a zloděj – kdo z politiků tradičních stran je bez viny ať hodí kamenem... A přijde-li politická tsunami a smete-li Babiše, řeknu pouze „selaví"...

 

 

Autor: Luboš Chott | čtvrtek 19.10.2017 4:22 | karma článku: 28,17 | přečteno: 907x
  • Další články autora

Luboš Chott

Moje divadelní cesta z Kladna do Strakonic aneb Mé divadelní pětiletky

Jižní Čechy mám rád – s klukama jsme tam jezdili na čundr na různá místa, ale do Strakonic nikdy. Kdyby mi tehdy někdo řekl, že tam jednou budu hrát divadlo, tak bych se mu asi vysmál. Ale... Nikdy neříkej nikdy.

5.7.2023 v 7:21 | Karma: 8,01 | Přečteno: 247x | Diskuse| Společnost

Luboš Chott

Chodím městem a dívám se za vrata aneb Tady je Volfovo!

Se zvědavostí sobě vlastní, jsem na streamu shlédl 16. zasedání zastupitelů města Kladna, ale... Žádné překvapení se nekonalo. Primátor Volf v duchu, že zasedání městského zastupitelstva není žvanírna, rázně umlčoval opozici, ale...

24.3.2022 v 3:55 | Karma: 5,38 | Přečteno: 289x | Diskuse| Společnost

Luboš Chott

Paní předsedkyně Sněmovny ČR, postavte neukázněné poslance a poslankyně ke zdi!

Sledování televizního přenosu z Parlamentu ČR, je „zážitek". Viděl jsem „elitu“ národa, která se chovala, jako nevychovaní spratci! Doufal jsem, že se změnou vedení Poslanecké sněmovny se vystupování zákonodárců zlepší, ale...

5.3.2022 v 11:36 | Karma: 17,16 | Přečteno: 1050x | Diskuse| Společnost

Luboš Chott

Chodím městem a dívám se za vrata aneb Kladenský zázrak! Romský nájemník dostal výpověď!

Nikomu, bez ohledu na rasu, vyznání či pohlaví, nepřeji, aby přišel o střechu nad hlavou, ale... Když dotyčný neví, co to znamená mít dobré sousedské vztahy s ostatními nájemníky, tak musí přijít domluva a když nepomůže, tak trest!

17.1.2022 v 6:35 | Karma: 26,24 | Přečteno: 786x | Diskuse| Společnost

Luboš Chott

Chodím městem a dívám se za vrata aneb Kačce o zdražení kladenské vody raději ani neřeknu

A je to tu zase! Zdražení vody v roce 2022 skoro o 7 % tj. o 7,50 Kč. Naší vody, kterou kladenští politici zaprodali cizákům z Veolie! „Díky" nim zaplatíme vodné a stočné za 1 kubik pitné vody šílených 115,39 Kč. Jak dlouho ještě?

20.12.2021 v 6:09 | Karma: 14,79 | Přečteno: 349x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

To nemyslíte vážně! Soudce ostře zpražil bývalého vrchního žalobce

1. května 2024  10:17

Emotivní závěr měl úterní jednací den v kauze údajného „podvodu století“, v němž měly přijít tisíce...

Moskva se chlubí kořistí z Ukrajiny: Abramsy, Leopardy i českým BVP

1. května 2024  15:38

V Moskvě ve středu začala výstava západní vojenské techniky, kterou používá ukrajinská armáda a...

Vlak bez strojvůdce ujel několik kilometrů, pak vykolejil. Řítil se stovkou

2. května 2024  14:51,  aktualizováno  19:55

Na železniční trati mezi obcemi Čisovice a Měchenice v okrese Praha-západ vykolejil vlak. V...

Sluší se, aby zaměstnanec věděl, proč je propouštěn, řekl Juchelka

2. května 2024  5:42,  aktualizováno  19:55

Přímý přenos Poslanci se přeli o změnu zákoníku práce. Opozici se ho nepodařilo vrátit vládě k přepracování....

Americký podmořský dron inspirovaný rejnokem už není jen vize, prošel testy

2. května 2024  19:28

Americká společnost Northrop Grumman dokončila testy podvodního plavidla bez posádky (UUV) s...

Jako v komunistickém Československu. Britský novinář obviňuje vlast z cenzury

2. května 2024  19:20

Velká Británie má problémy se svobodou slova, lidé se bojí říkat nahlas názory o kontroverzních...

  • Počet článků 303
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 496x
Chodím rodným městem a dívám se za vrata...

Seznam rubrik