Na svoje tchýně nedám dopustit!

Selský rozum mi říká, že pokud na veřejnost prosákne nějaký průser, tak je to proto, že někdo ze zainteresovaných nedržel jazyk za zuby, ale… Díky ministru Zaorálkovi jsem se dozvěděl, že jsem pomýlený, protože za to může tchýně!

Každý muž či žena, kteří vyženili či vyvdali tchýni (tentokrát to není gramatická chyba, protože dnes se žení a vdávají muži i ženy), moc dobře vědí, co toto mystické slovo obnáší. Tchýně má miliony přívlastků – často je také žumpa, do které se, stejně často neoprávněně, nakydá všechno špatné…

To ale není můj případ, protože jak rád vtipně říkám, mně měly všechny tchýně rády a naopak – oficiální tchýně byla jenom jedna a ty dvě jenom spřítelkyněné, ale ve finále jsem si se všemi rozuměl víc než s jejich dcerami. A protože nejsem sobec, přál bych takový harmonický vztah s tchýní i ministru Zaorálkovi. Proč právě jemu?

Jsem sice jenom regionální bloger lokálního významu a do žádných velkých akcí se nepouštím, ale… Protože tchýně je celospolečenský „problém“, tudíž i kladenský, tak jsem se nad ním zamyslel a napadlo mě, jestli ten náš pan ministr zahraničí netrpí nějakým tchýním mindrákem. Je to zkušený politický matador a výborný rétor, kterého by neukecal ani Cicero. Ale kdo ví, jak to má doma se svojí tchýní a esli právě proto není a priori zaujatý proti všem tchýním.

Jako například proti té paní náměstkyni Schillerové – je to obyčejná ženská, na kterou nikdo nic nemá, jenom ministr Zaorálek ANO. A proč? Jenom proto, že je tchýně jednoho brněnského průseráře, který odposlouchával co neměl. Poslouchat za dveřmi nebo šmírovat klíčovou dírkou se nemá, ale… A propos, ať hodí kamenem, kdo ve své rodině nemá nějakou „černou ovci“? Hmm, o jednom už asi vím…

P.S. Pokud to ostatním spoluobčanům nevadí, tak si pane Zaorálku buďte naštvaný třeba na všechny tchýně v naší republice, ale… Já na ty svoje stejně nedám dopustit!

Autor: Luboš Chott | pondělí 29.5.2017 7:32 | karma článku: 16,87 | přečteno: 567x
  • Další články autora

Luboš Chott

Nahoře bez do autobusu ano či ne?

1.10.2021 v 5:26 | Karma: 38,42

Luboš Chott

Prokrastinace, nebo jenom lenost?

16.8.2021 v 5:54 | Karma: 8,98
  • Počet článků 303
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 496x
Chodím rodným městem a dívám se za vrata...

Seznam rubrik