Soukromé

Luboš Chott

Jak jsem poslal Rytíře Kladno do pralesní ligy

Vím, že mi to kladenští hokejoví fanoušci nikdy neodpustí! Zvláště po té letošní popravě Rytířů Kladno... Ale znáte to, když vás svědomí hryže a nedá vám spát.

18.3.2016 v 1:00 | Karma článku: 11.09 | Přečteno: 266 | Diskuse

Luboš Chott

S legionellou, je to, jako s pivem

„To mi řekni Karle, jak jsi přišel na to, že na sedmym schodě to má tu správnou teplotu?“ Zeptal se doktor Skružný a mazlivě si přitiskl lahváče k tváři. Pamatujete?

11.3.2016 v 1:00 | Karma článku: 13.65 | Přečteno: 324 | Diskuse

Luboš Chott

Jak mu zobák narostl…

Ve fejetonu „Disciplina musí bejt...“, jsem se dotkl problematiky parkování, což se neobešlo bez bouřlivé reakce v mém okolí. Uvádím několik publikovatelných vět mého kamaráda in natura nebo-li, jak mu zobák narostl...

26.2.2016 v 1:00 | Karma článku: 10.79 | Přečteno: 277 | Diskuse

Luboš Chott

Disciplina, vy kluci pitomí, musí bejt…

„Tati, dostala jsem pokutu za špatný parkování,“ volala mi dotčeně dcera a podala to tak, jak to umí jenom ženská... „Chudák policajtka,“ zalitoval jsem v duchu strážkyni zákona.

19.2.2016 v 1:00 | Karma článku: 18.37 | Přečteno: 1233 | Diskuse

Luboš Chott

Bacha, bude šťára…

Jako kluci jsme i přes hrozbu poznámky v „žákajdě“ či dokonce ředitelské důtky hráli na školním dvoře „čáru“. Ale žádné tytyty na nás neplatilo, protože vášeň pro hru byla silnější...

12.2.2016 v 0:20 | Karma článku: 13.49 | Přečteno: 539 | Diskuse

Luboš Chott

Blíží se konec mandelinek na Kladně?

„Učitelka ve škole, do hlavy mi tloukla, že nám hrozí nebezpečí od americkýho brouka...“ Zarapoval jsem si od srdce, když mi před nosem frnkla mandelinka.

5.2.2016 v 7:00 | Karma článku: 21.21 | Přečteno: 1368 | Diskuse

Luboš Chott

Proč pocit mám…

„Jsou to paradoxy, co...“ Vzpomněl jsem si na slova sládka ze slavné Havlovy Audience – miluju chytré a vtipné filmové hlášky, protože je v nich lidové moudro.

29.1.2016 v 0:00 | Karma článku: 12.42 | Přečteno: 554 | Diskuse

Luboš Chott

Patologie patří k životu

I když se říká, že mrtvých se nemusíme bát, tak při vší úctě k zemřelým nemám téma smrti rád. A je jedno v jaké podobě...

22.1.2016 v 1:00 | Karma článku: 8.21 | Přečteno: 322 | Diskuse

Luboš Chott

Buď osolte housky, nebo pekaře!

Mám rád makované a solené housky. Pokud vy také, tak dobře víte, že najít v supermarketu v hromadě pečiva poctivě pomakovanou a posolenou housku je stejně náročné, jako třeba pátrání Harryho Pottera po viteálech lorda Voldemorta...

16.1.2016 v 17:29 | Karma článku: 17.76 | Přečteno: 263 | Diskuse

Luboš Chott

Proč právě fejetony?

Cítil jsem, že potřebuji změnu asi jako švec v pohádce o Pyšné princezně, který si z Půlnočního království občas odskočil zazpívat do země krále Miroslava. A jako vždycky, když bylo nejhůř, mi poradila vana.

15.1.2016 v 7:27 | Karma článku: 6.89 | Přečteno: 196 | Diskuse

Luboš Chott

Ochutnejte moje Kádéčko

Nejspíš vás zajímá, proč jsem svůj blog pojmenoval právě Kádéčko... Prostě vhodná asociace mezi písmeny KD, která byla mezi prvními na „espézetkách“ mého rodného města Kladna a legendární vojenskou stravou „kádéčkem“.

14.1.2016 v 23:21 | Karma článku: 10.81 | Přečteno: 1506 | Diskuse
Počet článků 303 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 496

Chodím rodným městem a dívám se za vrata...