Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No máte úplnou pravdu - jak s nadpisem článku  fakt upoutal, tak i s obsahem

0 0
možnosti

I87v58o 33Š77t58ě49r80b91a

3. 10. 2021 8:54

Jestli si v autobusu kontaminujete respirátor, co děláte s ostatním ošacení. Jeli to na roušce tak to máte všude.

1 0
možnosti

Co máme všude? Ani já, ani má žena, ani mé děti nikdy žádný vir z MHD nepřinesly. Dokonce ani nikdo z mého okolí, kdo MHD využívá. Respirátor už pár měsíců neřeším. Studie dopravního podniku, které se snažily najít vir v MHD na exponovaných místech a v nehorším covidovém období, žádný vir v MHD nenašly. Takže asi tolik k "nebezpečí" v MHD. ;-)

3 1
možnosti

Já to nenosím nikde, jsem očkovaný a je to celé bláznovství. Poctivě zarouškované děti mají svorně po celé ČR chřipky a nachlazení. Už ty plíny sundejme. Evidentně je to jen šaškárna.

9 1
možnosti
Foto

Nechytnou. To je jisté. A dobře jim tak. Mají rozum. ;-)

7 1
možnosti

Vůbec nesouzním s takovými těmi Peterkovými a spol. ale roušku nesnáším od samého začátku, takže nosím na bradě jen kdyby někdo prudil. Jsem očkovaná a mám pocit že nejvíc prudí ti co nejsou, tak ať se chrání že.

2 2
možnosti

Nejvíc prudí očkovaní senioři, už na to bylo několik průzkumů. :-/

A proč ji vůbec nosíte na bradě? Trochu pokrytecké, sundejte ji úplně. Takto se jich nikdy nezbavíte.

5 0
možnosti

Mrkněte se na video na na rouskudolu.cz a už začněte myslet mozkem. Já už fakt nemůžu, co to tady je pomatených lidí.

22 3
možnosti

Jo, paragraf, že po vás majitel obchodu vyžadovat roušku nemůže, to je jedna věc. Že na vás může zavolat policii je věc druhá. A ta vás může poslat do správního řízení, kde pak zaplatíte slušnou pokutu je věc třetí.

Přes léto na dodržování vládních nařízení policie moc nedohlížela, uvidíme co s příchodem podzimu a nárůstem počtu nakažených.

1 7
možnosti

https://www.skolenibozp.cz/aktuality/spravne-pouzivani-respiratoru/

Pokyny pro bezpečné odstranění respirátoru z obličeje

Nezapomínejte na to, že také respirátor se může stát zdrojem nákazy, protože může být během jeho používání kontaminován, např. dotykem rukou. Důrazně proto doporučujeme, nedotýkat se rukama respirátoru po celou dobu, co je nasazen na obličeji. Pokud se přece jen respirátoru dotknete, okamžitě si důkladně umyjte ruce. Při odstraňování respirátoru z obličeje postupujte obzvlášť opatrně!

1) Před odstraňování respirátoru si pečlivě umyjte a dezinfikujte ruce.

2) Uchopte jeden ušní popruh a vytáhněte ho zpoza ucha. Následně vytáhněte popruh z druhého ucha.

3) Respirátor držte pouze za ušní popruh. Samotného respirátoru se nedotýkejte.

4) Ihned, jak respirátor odstraníte z obličeje, zajistěte jeho likvidaci ve správném obalu a vyhoďte ho do kontejneru s infekčním materiálem.

5) Po zlikvidování respirátoru si znovu velmi pečlivě umyjte a vydezinfikujte ruce.

Ptám se zde na blogu již poněkolikáté - Kolik speciálních kontejnerů pro infekční materiál jste viděli??? Já žádný. Ale pohozených roušek a respirátorů jsou večer plné trávníky. Ráno je posbírají zaměstnaní nezaměstnaní v oranžových vestách do igelitových pytlů.

14 1
možnosti

Už jste někoho viděl aby dělal vše co jste napsal já teda ne většina lidí vynda respirator z kapsy a nasadí si ho

3 0
možnosti

Váš nezajímavý článek se zajímavým nadpisem dokládá, že ve Lhotě žijí normální lidé. To já už ale věděl, mám totiž ze Lhoty manželku.... :-)

14 0
možnosti
Foto

L11u71b70o79š 59C10h46o77t23t

1. 10. 2021 19:25

I já znám několik lidí ze Lhoty, ale... Sám jsem překvapený, jaké emoce můj blog rozpoutal.

0 2
možnosti
Foto

Jeden člověk, který si připadá zdravý, může nakažením pouhého jednoho i očkovaného spolucestujícího poslat do karantény desítky lidí (školní třídu, rodiče a sourozence spolužáků a jejich spolužáky a spolupracovníky, než se nákaza zjistí), zavřít někde výrobu. Je to ohleduplné chování?

1 16
možnosti

Do karantény posílá hygiena, nikdo jiný. A to kvůli nemoci, která už díky očkování a promoření není nebezpečnější než chřipka.

12 2
možnosti

J53i22ř72í 38B30o82č78e15k

1. 10. 2021 17:13

Možná mimo téma.... Dřív jsem často trpěl na rýmu, několikrát ročně. Co je covid, už dva roky nic. Možná i diky rouškam

2 1
možnosti

Samozřejmě, že díky rouškám.

Jenže ta rýma nezmizela. A protože jste ji už dva roky neměl, vaše imunita zeslábla a až vám vletí do nosa ta správná kapénka s rýmou, tak vás možná dost potrápí.

Moje rada zní - už nikdy nesundávejte roušku!

8 2
možnosti
  • Počet článků 303
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 496x
Chodím rodným městem a dívám se za vrata...

Seznam rubrik