Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Před kolonoskopií - střevo, jsem obdržel jakýsi bílý prášek. Cíl - vyprázdnit se řádně, bude kamera v břiše ! Jako poctivec jsem si vše odměřil a vypít obrovské množství vody. Po první dávce nic - prošlá lhůta ? Následně to vypuklo a od 15 čárky, tvorby na WC, jsem to přestal značit ... !

Sestra mi dala trenýrky podivné, papírové ! Co s tím rozparkem ? Nejsem blbej, asi dozadu ! Přichází šveholící lékař a podezřele se mi motá - kol pozadí. Šup ho ! Proboha, asi tak nějak se točí lechtivé scénky ? Šlauch postupoval dobře, do první kličky. Nic se neděje připumpujeme vzduch ! Opakováno 3x - Já jako vzducholoď LZ 127 Graf Zeppelin ! Poslech kapely je lepší !

Lékař si lebedil, že dobře vidí ! Bodejť by ne, trubky prázdné ! Zpětnou cestou MHD to na mne přišlo - Přetlak vzduchu, co s ním ? Raději nic, co by následovalo ? Pevně jištěn sedačkou - obrana účinná ! Konečně domácí WC ! K mému úžasu jsem vyprodukoval pouze záhadnou změť plynů ! Dobrá příhoda, bezbolestná. Každopádně zajímavá ! ... :-)

2 0
možnosti

Tak kupodivu jsem seznal, že to mám stejný jak s prostatou, tak se střevy i když můj dlouhodobý kamarád,lékař s kolonoskopie utekl do důchodu a ještě bych přidal k té údržbě těla zubaře a dentální hygienu. No a občas mě bolí i rameno a nárty atd. A tábory vč. těch mezinárodních už jsou minulost, tak mi zůstal už jen nej kamarád, pejsan. A měl jste štěstí na dotoréééé se smyslem pro humor, tak ať na Kladně fičí zdravý vítr;-DR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 303
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 496x
Chodím rodným městem a dívám se za vrata...

Seznam rubrik