Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Již jsme opět u vlků ! Poslanec , Petr Wolf ! Nadějný mladý člověk, VŠB, za ČSSD, nová tvář po r. 1989 ! Likvidoval, "Moji Karnolu Krnov". Jako první jej zajímalo, vypsat si cesťák z Ostravy a zkoumat sklady látek. Co ještě zbylo - Osobní zisk - prodejem po obchoďácích. Nakonec dotace 11 mil Kč - Odsouzen na 6 let, kde je ? Dodnes nezvěstný - Paraguay ? ...

Besedujeme s kolegou. Pohled na veřejné činitele - šílený ! Od dotací, přes zápisníky, po nové nábytky v kancelářích. Říkáme, to chce nové, nezkažené lidi! Problém, kde je vzít ? Tak jsme došli k závěru, že jediná cesta je, abychom tam vstoupili oba - přece jsme lepšími, morálnějšími. Zase úvaha, jak bychom konali ? Jak dlouho bychom to vydrželi ? Nebát se a nekrást, nezneužívat ?

Řešení se našlo. Žádná politika - pojďme se živit sami ! Kolega založil CK a ta je funkční dodnes ! Již předává dědem. Já založil ŽL - Pronájmy a služby, předávám rovněž + píši Paměti. I tato pasáž, tam zhruba bude. Taky se Luboši trápím, jazyk mne svrbí a mnohde se nestačím divit. Jedno je jisté - Chválabohu, že jsme do politiky nevstoupili - Tak je nám skutečně lépe ! ... :-)

1 0
možnosti
Foto

Po sametu jsem se angažoval v OF a v naší vesničce střediskové, ve které jsem tehdy žil, jsem dokonce kandidoval na starostu, ale... Svoji historickou úlohu jsem splnil a po mě přišli jiní, vyčůranější...:-)

0 0
možnosti

Škoda, že Pepa Fousek není o pár roků mladší - to by byl ten správný kandidát. Kutilem je v mnoha oborech lidské činnosti a v bludišti kladenské radnice by se jistě vyznal. A kdyby ne - tak byla by s ním aspoň sranda!

1 0
možnosti
Foto

I Anna je náplava:-) Nicméně souhlasím, že to má v hlavě srovnané a jako primátorku si ji dovedu představit:-)

1 0
možnosti
Foto

Věřme, že není náplava jako náplava... :-)

0 0
možnosti

No ve srovnání s celostátní kandidátkou jste našel alespoň jednu osobu vhodnou pro výkon fce, mě se to nedaří a jako konzerva od sametu vidím jen nevhodné osoby/strany pro volby....

1 0
možnosti
Foto

Celostátně jsme na tom v současné době podobně...

0 0
možnosti
  • Počet článků 303
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 496x
Chodím rodným městem a dívám se za vrata...

Seznam rubrik