Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pelíšky patří k mým nej - oblíbenějším. Zejména ona scéna - "Hledáš někoho soudruhu" ? Bez přehánění, ten Kodet, tam pak hraje za mého otce ! 2 generace z textilní rodiny, já následně rovněž - Karnola Krnov . Rodič, ideově, zvykově, zcela zasažen živnostněním z 1 republiky. Jeho otec klasika, 1950 znárodněn.

To řemeslo se zcela promítlo i do roviny osobního života. Já pak snil o dlouhých vlasech - nemyslitelné. Mohl jsem si vybrat z 10 obleků, které šili borci, staří krejčové, následně byli u OP Prostějov. Neustále plísněn, že budu někam předstupovat ! Čisté boty a kapesník v levé kapse, základ všeho ! Kdo nemá na hlavě klobouk - je chuligán ! Kdo trpělivě nerozmotá provázek z vánočního dárku, do pravých úhlů neseskládá papír pro následné použití, není šetrný! Kdo si dovolí provázek přestřihnout je vandal - Vydědit ! Dobré příhody :

Sedím v parnu na pivě, s jeho bratrem - strýcem. Všichni v kraťasech, on v obleku. Už to nemohl vydržet, říká mi - "Synovče, nevadilo by ti, kdybych si sundal sako" !? Kravatu si nepovolil ani o 1 cm ! Já zase na návštěvě u otce, už ženat - jdeme na pivo. Dívá se na mé rifle a svetr. "Co to máš na sobě - za podivnou strůj" ?! (doslova). "Slušně se obleč, nenechám se pomlouvat, před celým Krnovem" ! Opravdu, neuvěřitelná generace pedantů - Kodet ! ... :-)

1 0
možnosti
Foto

Skvělé! Jako bych to viděl... :-)

1 0
možnosti

No až po mnoha letech jsem poznal, že rady od maminky jsou nenahraditelné. A co se týče "JK" co byte mohl očekávat, když se zkříží divadelnický gen Steimarů a výtvarníků, přece výborný herec a člověk....:-)R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS