Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Otec mi pořídil brusle, tkz. "Kačenky". Šroubovatelné na obuv. Nadšeně jsem vyjel na krnovské kluziště. Bác ! Jakési fialové temno i se žlutými hvězdičkami ! Krásný otřes mozku - bruslení jsem ze života vyloučil ! (Lituji, ostatní Kanady) ...

Vše nahradil lyžováním. Super doba, kdy na náměstí stál bus s pravidelnou přepravou na Petrovy kameny, následně až na soukromý vlek kolegy. Obětavý rodič instruktor - Nezbytné bambusové hůlky - lyže se zploštělou špičkou. V mlze na jejich konec neviděl ! Výbava - Vrbata a Hanč! Já objevil Marker vázání !

Vzdělání je statek cenný ! Vedle objevů Měňavky pod mikroskopem - školní pomůcky vesmíru - Svítící koule a pohybující se planety, další ! Dítě musí někam chodit ! Ještě nechápe, že škola je - Jeho zaměstnání ! Vedle školy, škola ! Musí někam patřit, chytit bacila chřipky, krást svačiny a házet houbou ! Tahat spolužačky za copy a užít i první lásky ! Nyní se páší obrovské, distanční škody !

Sranda, následných srazů spolužáků ze ZDŠ. Jako vždy jsem přišel pozdě. Postupně obcházel a podával ruku - I nejistý ! "Kterak tebe zovou děvče, jsi mi nějaká povědomá?" . Skutečně se ozvalo - "Tak já, jsem třídní učitelka Hanáčková ! A ty Buček víš kulové jako vždy a zase chodíš po zvonění" !' ... :-)

1 0
možnosti
Foto

Také jsem měl první brusle na kličku tzv. šlajfky. S lyžemi jsem to měl podobně jako vy s bruslemi. :-)

1 0
možnosti
PK

No tak to je nádhera, dobře jste poradil a ještě jste to testnul, teda čekal jsem s obavou jk to zvládnou boby, ale vše dobře dopadlo.

jako pražák jsem jezdil v Havlíčkových sadech, táta vzal dvě staré brusle, připevnil je na prkénka a přidělal dvě postranní úchytky a to byly ty správný boby.

A k tý škole bych dodal...dobrý a nepostřehnutelný taháky....pěkný den:-)

2 0
možnosti
Foto

Jojo. Staré boby s bruslemi-kanadami mám ještě ve sklepě - když jsem je nabídl vnukovi, tak se na ně díval s odporem. :-) Neví o co přichází... :-) Když byla pěkná ledovka, tak i jiskry od bruslí létaly.

1 0
možnosti
  • Počet článků 303
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 496x
Chodím rodným městem a dívám se za vrata...

Seznam rubrik