Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nevím, co sledují tím, že postaví takový dům na okraji města. To plánují vyrobit další centrum? Zdá se mi, že by bylo lepší město spojit v jeden logický celek. A taky rozvíjet všechny jeho části stejnoměrně.

0 0
možnosti

To zní jako úvahy mého pradědečka, když do vesnice zaváděli elektřinu:)

Je zvláštní kolik lidí se domnívá, že výhled z okna je jejich majetkem a na základě toho, že kdesi na horizontu uvidí jednu čárku navíc, mohou rozhodovat o zásadních investicích na druhém konci města

To si prosím neberte osobně, komentuju veřejnou diskuzi jako celek.

0 1
možnosti
Foto

Nebudete tomu věřit, ale... Kdysi jsem z téhož okna viděl přes pole až do V. Přítočna. A ten horizont není zas tak vzdálený - tak přes dvě fotbalová hřiště. Nejsem staromilec, naopak, ale... V tomto případě o zásadní investici v Kročehlavech rozhoduje primátor z druhého konce Kladna-Rozdělova.

0 0
možnosti
Foto

Můžete mi říct, co za tím desetipatrákem vidíte teď? Já vám to usnadním a odpovím za vás. Teď za ním vidíte prd. Pak za ním uvidíte ten "mrakodrap":-)

0 1
možnosti
Foto

Jé, paní Jandová, Vy jste mi tady scházela...;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 303
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 496x
Chodím rodným městem a dívám se za vrata...

Seznam rubrik