Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

já skoro na premiéra chodím, takže trpím. když jsem se ve čtvrťáku nechala poprvé ostříhat, sbíhal se do oken celej gympl ;-D

0 0
možnosti

Mladý člověk v sobě nese Revoltu. I zajímavé - Musí revoltovat, neví proč, nicméně ví, že musí ! (Vysvětluji si zřejmě - Pohybem hormonů). Při hormonálním, hledání nepřítele, se jako první pod rukou objeví rodič ! Vzhůru na něj ! Jakou j mám smůlu - Všichni mají lepší rodiče jako já samotný ! No, autoritativní otec byl zcela nepřemožitelný ! Já měl na vojně vlasy delší - Jako v civilu ! (Zejména 2 ročník - písař). .. (VÚ Sušice) ...

Věk a odpovědnost, za rodinu - Člověka, jaksi odrevoltuje, klasika. Zvítězil zvyk a pragmatismus. Tak kdo tady vlastně má komu sloužit ? - Já vlasům, nebo naopak ? Objev všerůzných stříhacích strojků a poznání ! Co jako ? Vždyť jsem ženatý, na hlavu si stejně nevidím - To je váš problém, (okolí). V práci, se vydalo tímto směrem spousta mužů ! Jako na vojně - Neuvěřitelný pohled na tvar prapodivných lebek ! A opět ! Není podstatné, jak člověk vypadá - Podstatné je, jaký vlastně je ! Když tak přemýšlím, já u holiče skutečně nebyl 35 let ? Doma, kdokoliv přijde - Tak si prostě střihne a pobrousí ! ... :-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS