Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den, v cukrárně Namňam jsem nebyla, ale objevila jsem na náměstí starosty Pavla novou kavárnu. Je to kočičí kavárna, chtěly jsme jít s dcerou na kávu, ale ve dveří jsme se otočily a odešly. Kočky mi nevadí, ale nemusí mi lézt po stole.

Nedoporučuji, ale kdo je kočkomil, určitě si tuto kavárnu oblíbí, prostředí je tam hezké a čisté.;-)

1 0
možnosti
Foto

L56u32b10o41š 16C17h19o38t61t

20. 11. 2017 16:21

Dobrý den, o kočičí kavárně jsem už slyšel. Mám kočky rád, ale po stole mi také lézt nemusí... :-)

0 0
možnosti

V rodině máme bývalé vazby na živno kořeny mého děda. Bylo krásně vidět, jak se to odrazilo na mém otci. Klasika preciznosti a šetrnosti - kdo vyrazil na provázek balíku s nůžkami, byl odsouzen jako vandal majetku ! Po 1989 jdeme městem, objevuje se nápis - "Hotel u Pepy" ! Následovala nekonečná přednáška o úpadku mravů - má se to jmenovat u Bučka, u Chottů . Pak se to jméno stává značkou, kterou je třeba generačně opečovávat a nelze ji znemožňovat. Toto všechno vevšelidovělo a upadlo. Personál se pak stal pánem a zákazník zbytečně obtěžoval ... Tu a tam, se pak zbytkově objevily podobné postavy zmiňovaného cukráře. Moje klasická příhoda - doma, balím balík, jsem otcem pozorován ! Co to děláš synu ? Balím balík přece ... Tak se balí balík !? ;-( Co vás na té průmyslové škole textiní vlastně učí ? No, balit balíky - rozhodně nikoliv ! Klasika - To jsem si mohl myslet, pomatené socialiistické školství ! Můj otec, by tě z obchodu IHED vyhodil, ani jako příručí by jsi se neuživil ! Já jej dožral - A co ty ale víš o pokrokové metodě Chozrasčotu !? ... :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS