Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Však přijde den a s Leváky zúčtujeme.

Jsem pravák a v matematice jsem vždy exceloval a rukopis mám docela hnusnej.

Prostě Leváci nám jen zabírají životní prostor a k ničemu je my Praví Hrdí Praváci nepotřebujeme.

A třináctého má svátek Alča. Pár let po sobě mi to připomínala, tak jsem si tím (skoro) jist. :-)

Pozn.: Ty Vaše blogy mě baví. :-)

1 0
možnosti
Foto

S tím nadáním na matematiku bych se také zrovna nechlubila, ale jinak máte pravdu - je to každodenní boj s úplně obyčejnými věcmi. Naštěstí mne nikdo nikdy nepřeučoval, to by nedopadlo dobře, ale některý činnosti jsem se musela (z nouze) naučit pravou: stříhat nůžkama a škrábat brambory (teprve později začali vyrábět škrabky pro leváky). Ale jíst polévku pravou, to mne nikdo nedonutí!8-o

R^:-):-)

1 0
možnosti

J91a14n 24R41á37ž

13. 8. 2017 14:45

Pochlubím se: Ač mne bili, kdykoliv jsem si vzal lžičku do levé nebo dokonce chtěl psát levou rukou, hrdě prohlašuji nezlomili mne. Když piji pivo nebo podávám ze stolu šálek s kávou, činím tak levačkou, telefon u ucha také držím na levé straně... i polévkovou lžíci držím levou. Jen u sportu to mám nějak pomotané. Hokejku jsem držel jako levák, ale golfovou hůl jako pravák.

Pro zajímavost uvádím, že když jsem si rozdrtil pravé zápěstí a následně odjel do zahraničí na studijní pobyt, překvapilo mne, jak jsem se rychle naučil psát levou rukou tak čitelně, že když jsem ručně psané "zápisky z cest" po návratu dal k přepsání, nebyl problém a písařka se jen občas zeptala na odborný termín. :-)

1 0
možnosti

A co takhle zorganizovat pochod hrdosti a respektu?

4 0
možnosti

R^Jo, proč ne; poskakovat jen po levé, pravou ruku do kapsy a všechno, včetně mávátka, cigára, jídla zvládnout jen levou rukou.;-D

1 0
možnosti

Podle statistik dnes 10% lidí píše levou rukou, vykračuje levou nohou, zaostřuje levým okem a telefonní sluchátko přikládá k levému uchu. Giganti ! : Michelangelo Buonarroti, Raffael, Albrecht Dürer, Henri Toulouse--Lautrec, Paul Klee či Rubens + Isaac Newton, I. P. Pavlov, Marie Curie-Skłodowská, Niels Bohr, Nikola Tesla + Wolfgang Amadeus Mozart, Johann Sebastian Bach, Ludwig van Beethoven, Sergej Prokofjev, Sergej Rachmaninov, Maurice Ravel, Robert Schuman, Niccolò Paganini + Alexander Veliký, římský císař Tiberius, Caesar, Karel Veliký, britští panovníci Edward III. a Edward VIII., královna Viktorie, Jiří II., Jiří IV. a Jiří VI., dále královna matka, princ William a princ Charles. Leváky byli i francouzský král Ludvík XVI., Napoleon Bonaparte, Otto von Bismarck, Gándhí či Winston Churchill. Patří sem i řada amerických prezidentů jako Benjamin Franklin, Thomas Jefferson, Harry S. Truman, J. F. Kennedy, Ronald Reagan, George Bush starší, Bill Clinton a nejnověji Barack Obama. Levákem byl rovněž Adolf Hitler, stejně jako je Usáma bin Ládin.

Evropská civilizace pohlížela v dřívějších dobách na leváky jako na ďáblovy vyslance - Je to pravda, např. avantgardní předvoj - Levák Bob , jeden z největších zločinců Springfieldu. Byl pomocníkem Šášy Krustyho v Krustyho show - Simpsonovi ... Tento levák byl ale překonán družinou rudo - levorukých, pod vedením známého Milouše Jakeše ! ... :-)

1 0
možnosti

R^Jsme na jedné lodi; můj přeučený rukopis jste popsal dokonale. Úplně odkecaný jsem v cizí domácnosti a není tam příslušná škrabka na brambory. Zato při tenise, než se pravák vzpamatoval, už byl na světě mečbol. Fotbalových gólů pravou spočítám na prstech jedné (levé) ruky a i protivník při rvačce (za mlada) okamžitě poznal, která noha se mu zabořila do pozadí.Samozřejmě, pod šikanou praváků se ta moje pravá něco naučila, ale nářadí, i sportovní zásadně do levé. Hodit oštěpem pravou, asi bych si vypíchnul oko.

Dřívější politické vedení (určitě většina praváků) nám tu levou stranu dost zprofanovala, tak ke zviditelnění musíme vymýšlet nová hesla; "Pusťte levé k vládě, i praví se přitom dobře nažerou!" nebo "S leváky ve vládě bude ráj na zemi!"

Zcela, pod těžkou pokutou, bych zakázal diskriminační příměr: "Ty seš teda levej...!"

Máme to prostě těžké a proto: "LEVÁCI, VPŘED!!!";-);-D

3 0
možnosti

Každá anomálie jest podivnou - a co jest nepodivné, o tom dříve rozhodovala strana. Taky úsměvné, kdy levicoví vlastně vedli jedince k pravicovitosti ... ! Velký problém vedoucí úloze - ovšem způsobil národní umělec Jiří Trnka ! I J.Werich, jako jeho přítel žasnul. Navštívil jej, aby viděl, že on současně maluje levou i pravou rukou zároveň - zcela jiné obrazce ! Jak pak měl vyobrazit lepší budoujcnost - to zcela nechápu ! V práci máme zavilého levičáka ... Vždy mu říkám - "Václave, blíží se opět volby - Ne, že zase budeš dezorientovaný ! Vol pravou rukou" ! ... :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 303
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 496x
Chodím rodným městem a dívám se za vrata...

Seznam rubrik