Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nesnáším margariny,protože moje maminka v protektorátu margariny fasovala ve vojenské fabrice, kde svářela bomby. Tavené sýry a margarin mi znechutila jen vyprávěním.

Ale máslo je základ třeba francouzké kuchyně a i u nás se používá ke zjemnění chuti. Autor jistě neumí uvařit ani tu krupicovou kaši,kterou si občas rád dám také. A bramborová kaše bez másla je také jen náhražka. A to jsem také pamětník i másla na lístky a ruského másla krájeného na pultu.

1 0
možnosti
Foto

tak mě máslo chutná ale nijak to s jeho konzumací nepřeháním

ale při pečení je jeho vůně opravdu nenahraditelná

R^ale váš blog mě pobavil

1 0
možnosti
Foto

Měla jsem to se vztahem k máslu stejně. Obracel se mi žaludek, když jsem na něj coby dítko pohlédla. Bohužel můj vztah k máslu se změnil. Nedá se fakt nahradit žádnou herou.

3 0
možnosti
Foto

J59a96n14a 46M78a76j78o27v88á

31. 7. 2017 20:53

taky mi přijde blbě nahraditelné. Poslední dobou trochu peču, jen tak "zážitkově" a vůbec si nedovedu představit, že bych "ošulila" máslo. To to radši nebudu dělat.

A takový dobrý čerstvý chlebíček s máslem a třeba rajčátkem...to je sobotní ráno hned jako vymalované.

3 0
možnosti

J80a46n 10R51i15c54h87t93e97r

31. 7. 2017 10:26

Autor asi moc nevaří. Nebo vaří nějakou jinou než evropskou kuchyni. Vzhledem k tomu, že zdražuje akorát máslo, zatímco mléko stojí pořád stejně, obávám se, že problém nebude v nedostatku mléka.

1 0
možnosti
Foto

L96u58b51o66š 33C55h92o87t46t

31. 7. 2017 12:35

Máte pravdu, moc nevařím a mléko také nemám rád...:-)

0 0
možnosti
Foto

Já jsem na margarínech od druhé poloviny 90. let, skrzevá cenu. Že je to méně vhodné, než máslo sice vím (na rozdíl od různých zdravovědců, kteří propagují zrovna to, za co jsou lépe placeni), ale u mne cena hraje podstatnou roli. Neb ušetřit lze jen na jídle. Což moje máti v těch 90. letech, když viděla, čím potírám chleba, komentovala slovy: "Taková žebrota, abychom používali margarín, jsme nebyli ani za války." A že teda "žebrota" moji prarodiče a jejich děti byli.

Takže za mne - vadí mi, že máslo stojí ranec. Ale inu ano - je to o chuti (případně i dalších faktorech) každého z nás.

2 0
možnosti

Nedávno jsem byl v Polsku a tam stojí máslo kolem či pod 35 Kč. U nás je to samozřejmě nátlak německých majitelů mlékáren a poprázdninové zlevnění nastane dodávkami másla z mrazíren v EU.

0 0
možnosti

Já nejím máslo k pečivu od Kuvajtu napadení. Zteplalé se nedá žrát a ztuhlé se nedá mazat. Ovšem proti rozpuštěnému máslu ve všech různých kaších, nebo na švestkových knedlících, či šiškách s mákem vůbec nic nemám. :-)

0 0
možnosti

Nějak jsem nepochopil, jakou má spojitost zdražení másla s autorovou nechutí k němu.

0 0
možnosti
Foto

Nechci být ironický, ale zkuste si to přečíst ještě jednou a d konce...:-)

0 0
možnosti

Lidé jsou různí. Já miluji máslo do všeho. A čerstvá houska s máslem - mňam!!! Nejlepší snídaně. V

9 0
možnosti
Foto

Přeji Vám to. Dobrou chuť, ale...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 303
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 496x
Chodím rodným městem a dívám se za vrata...

Seznam rubrik