Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

Jo klidně se vnímejte důchodcovsky, ale prosím. dál pište ty (převážně Kladenské) své postřehy. Je fajn Vás číst.

0 0
možnosti
Foto

není to nic než okrádání lidí - tříletý důchod činí cca 3x12x13.000 = 468.000,- Kč

0 0
možnosti
ŠM

ale to vítězství Pyrrhy si ráda nechám ujít...moje máti šla do penze v 58 letech,mě to čeká až v 65 a nijak zvlášť mě to netěší....

1 0
možnosti
Foto

Dnešní třicátníci a třicátnice se s neustálým posouváním důchodového věku (i přes sliby ČSSD) mohou těšit, že do divadla se budou vozit autobusy, které budou řídit 80-letí řidiči a třeba zrovna na balet, kde budou ladně baletit 80-leté baletky. !!

0 0
možnosti
ŠM

to už tu jednou málem bylo...když mladinkou Rusalku hrála a tančila Martička Drottnerová, které bylo nejméně 45 let....

0 0
možnosti
Foto

Ten, kdo má spoustu volného času, tak se s ním nutně špatně hospodaří a začne mít proto času málo.

0 0
možnosti
Foto

J78a20n34a 73M26a11j48o53v13á

19. 6. 2017 14:22

Zdá se mi, že se mýlíte. Dneska jsou lidé v důchodu hodně aktivní a to, že si konečně mohou s časem nakládat po svém, neznamená, že ho "mají spoustu".

Moje milé tetičky (cca 70) běhají mezi vnoučátky, univerzitami třetího věku, jógou, klubem výtvarného umění, cestují, s rozumem sportují, co mohou, to si užívají a čas plánují skoro manažersky. Mám z nich radost. Když aspoň nějak slouží zdraví, je dobré užívat si každý den.

1 0
možnosti
Foto

I78v16a42n 52M53a88r49e47k

19. 6. 2017 6:52

Taky jsem už nějakou chvíli v penzi p.Chotte. Nejhůř se mi zvykalo na to, že mi každého jedenáctého "přistál" na účtu důchod. . . . . .nemohl jsem si na to opravdu zvyknout. . . . .říkal jsem si "za co mi to vlastně posílají" ? ! ;-(

0 0
možnosti
MB

Taky užívám , pak sděluji - Jde o podstatný mezník, jistě - nicméně jde o právo vlastní volby. (Možno pracovat - živnostnit dále, viz ZP). Výměr důchodu, je potom takový, jaký si člověk sám přál - není totiž sociální dávkou ... Na výši výměru je pak možno nadávat - nicméně se pak ve srovnání jedná o mzdu ruského člověka ! ... Není nic horšího, než-li se člověk jednoho rána překvapivě probudí a na nočním stolci je nějaký papír. Hle, status důchodce - co budeme dělat ? - To pravda, nikdo neočekával a přišlo to tak náhle., neočekávaně ... :-)

0 0
možnosti
AR

Škoda, že nejste v Rusku. Tam by jste šel v šedesáti, ale s výškou důchodu k pláči. A jak mi telefonoval tamní můj známý, tak si stěžování na výši důchodu důchodci krátí poznámkou - Ty uže otrabotal, umri!

1 2
možnosti
MB

To lze ještě doplnit o bájnou řeku Volhu. Pokud ji tamní důchodce přeplave - toť jasný důkaz, že důchod nepotřebuje, silný je dost ... Pokud řeku nepřeplave - toť jasný důkaz, že důchod ale opravdu nepotřebuje ... :-)

1 1
možnosti