Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Od svých čtyřech let jsem celoživotní náplava a nějak mi to žíly ani nic jiného netrhá.

0 0
možnosti
Foto

L53u76b23o96š 16C85h25o84t81t

27. 3. 2017 13:28

Možná, že kdybyste byl náplava až od svých čtyřiceti let, tak by byly Vaše zkušenosti jiné... :-)

0 0
možnosti
MB

Jako prozíravý městský člověk, s výhledem důchodu budoucího - jsem prodělal podobnou zkušenost. Tedy RD na vesnici + srůstání s prostředím. Potom i objev nesmírně svérázné postavičky - ráda přisedávala k hostinskému stolu - spolehlivě insolventní, nicméně neustále skákající do řeči ... Přijela návštěva, tedy i do pohostinství. Samozřejmě, již tam seděl - mazaně jsem jej eliminoval výdajem 50 Kč - podmínka, že si nebude přisedávat ! . Fungovalo to skvěle, ale jenom asi 30 minut ! Už stál u stolu - "Mohu si přisednout"!? ... Vydal jsem tedy další obnos ! .... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 303
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 496x
Chodím rodným městem a dívám se za vrata...

Seznam rubrik