Diskuse

WC pro Husity

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AR

Chodím tudy každé ráno od pondělí do pátku. Je to stejné každý den, někdy je hradba průchodnější méně, někdy více, někdy vůbec. Nadávám pokaždé, někdy jenom v duchu, někdy i nahlas. I na mě vyskočil z křoví člověk, bála jsem se, ale v práci mi kolegové vysvětlili, že to byl pravděpodobně řidič některého z kamiónů. A bojím se každý den, protože už jenom to křoví podle chodníku je o strach. Srovnání s vozovou hradbou Husitů mě nikdy nenapadlo. Fakt vtipné ;-D, ale co s tím? Mám dojem, že mi někdo kdysi říkal, že tam je pro kamióny parkování povoleno. Myslíte, že Vaše blogy čtou kladenští zastupitelé?

Máte ode mě karmu R^.

0 0
možnosti
Foto

L18u56b91o21š 40C49h79o80t41t

21. 11. 2016 11:27

Ať si je povoleno, ale s tím souvisí bezpečnost, pořádek atd. Když se řekne A, musí se říct také B...:-)

Někteří je prý čtou. Nechci být domýšlivý, ale jeden kamarád mi řekl:"Už je na radnici pěkně se..š..." Odpověděl jsem mu, že mi ještě nikdo z nich nevynadal. Na to mi řekl:"Se divíš? Přece se nebudou ozývat, když se do nich trefuješ. To by uznali svoji chybu." :-) Pokud jim jde skutečně o lidi, tak si z mých blogů vyberou nedostatky, které Kladeňáky trápí a napraví to.

0 0
možnosti
  • Počet článků 303
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 496x
Chodím rodným městem a dívám se za vrata...

Seznam rubrik