Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Na radnici už je dost se...

Mám za sebou rok a půl blogování a kupodivu pořád stíhám psát, i když to někdy dře… Moje neskromná vize, byla psát fejetony, které by pranýřovaly nešvary života všedního dne v rodném Kladně s nadějí na jejich nápravu - já naiva...

Nechtěl jsem být bloger. Udělala ho ze mě tradiční kladenská média. Zní to trochu nabubřele Babišovsky, žejo? Nechci se po něm opičit, ale bohužel to tak je. Kdyby mi tenkrát jejich šéfredaktoři hodili moje rádoby fejetony na hlavu s tím, že pro jejich plátek resp. portály nejsou dost dobré, tak by mi srazili hřebínek a já bych dneska možná dělal něco užitečnějšího, ale…

Jeden mi řekl, že pro moje články prý nemají vhodnou rubriku, druhý mě „urazil" penězi – pokud jde urazit stokorunou, které jsem nechtěl. No a pro třetí, který byl mému srdci nejbližší, protože z něho jsem se kdysi dávno odrazil do světa velké žurnalistiky, byl můj příspěvek (http://chott.blog.idnes.cz/c/536786/kde-konci-primatorovo.html) příliš dlouhý, i když jsem ho třikrát krátil… A nakonec mi bylo omluvně vysvětleno: „Nezlob se, nejde to, je před volbama…“ A votom to je.

Nemohu se zbavit stísňujícího dojmu, že v kladenském regionálním zpravodajství je pořád před volbama a namísto investigativních novinářů sedí v redakcích toliko poslušní oznamovatelé dobrých zpráv… Ale abych nebyl příliš kritický, na druhou stranu je chápu. Sám z vlastní zkušenosti dobře vím, že regionální žurnalisté, a nejenom na Kladně, mají tvrdý chlebíček - nejsou pány svého času, ani slova... A co tím chtěl básník říci? Jenom to, že není nutné, aby politik vlastnil Mafru, aby mohl ovlivňovat davy…

Neříkám to, jako odmítnutý zhrzený milenec. Naopak, dnes jsem jim za ten kopanec vděčný, protože momentální průměrnou čtenost článku 475 a karmu 10, bych v kladenských periodikách neměl. Někdo si možná řekne, to je toho, nějakých 400 čtenářů, ale… Já jsem spokojený, protože vzhledem k tomu, že se většinou nevěnuji celospolečenským „kauzám“, nýbrž „jenom“ těm kladenským, tak je 475 dobré číslo. A abyste věděli, tak některé mé články si přečetlo více než 1000 lidí, dva dokonce více než 2000 a našli se čtyři fajnšmekři, kteří odebírají články na mém blogu, heč…To zahřeje u srdce každého blogera – jenom kdyby ještě bylo víc diskutujících.

„Na radnici už je dost sereš!“ řekl mi tuhle jeden známý. „Jóó? Mám na to být pyšný?“ zeptal jsem se upřímně. „Ještě mi nikdo nenapsal a nevynadal,“ dodal jsem naivně. „Jsi blbej nebo navedenej? Přece se ti nebudou ozývat, jako potrefený husy…“ odpověděl mi a ťukl si prsty na čelo.

P.S. Je to arogance moci? Nebo... Nechci být domýšlivý, je příčinou hraného nezájmu moje nevymáchaná huba? Jsou snad proto autobusy kladenské MHD, řečené mandelinky, natruc stále polepené reklamami, jako kdysi prvomájové alegorické vozy, takže není vidět z oken na ulici? Jsem snad já příčina toho, že kladenská pěší zóna vypadá ve dne jako Malá Čína a v noci jako Las Vegas a autobusové nádraží připomíná opuštěné plechové skladiště? Pokud ano, tak se Kladeňákům omlouvám, ale... Držet hubu nebudu!

Autor: Luboš Chott | pondělí 26.6.2017 5:59 | karma článku: 11,74 | přečteno: 266x
  • Další články autora

Luboš Chott

Moje divadelní cesta z Kladna do Strakonic aneb Mé divadelní pětiletky

Jižní Čechy mám rád – s klukama jsme tam jezdili na čundr na různá místa, ale do Strakonic nikdy. Kdyby mi tehdy někdo řekl, že tam jednou budu hrát divadlo, tak bych se mu asi vysmál. Ale... Nikdy neříkej nikdy.

5.7.2023 v 7:21 | Karma: 8,01 | Přečteno: 246x | Diskuse| Společnost

Luboš Chott

Chodím městem a dívám se za vrata aneb Tady je Volfovo!

Se zvědavostí sobě vlastní, jsem na streamu shlédl 16. zasedání zastupitelů města Kladna, ale... Žádné překvapení se nekonalo. Primátor Volf v duchu, že zasedání městského zastupitelstva není žvanírna, rázně umlčoval opozici, ale...

24.3.2022 v 3:55 | Karma: 5,38 | Přečteno: 289x | Diskuse| Společnost

Luboš Chott

Paní předsedkyně Sněmovny ČR, postavte neukázněné poslance a poslankyně ke zdi!

Sledování televizního přenosu z Parlamentu ČR, je „zážitek". Viděl jsem „elitu“ národa, která se chovala, jako nevychovaní spratci! Doufal jsem, že se změnou vedení Poslanecké sněmovny se vystupování zákonodárců zlepší, ale...

5.3.2022 v 11:36 | Karma: 17,16 | Přečteno: 1050x | Diskuse| Společnost

Luboš Chott

Chodím městem a dívám se za vrata aneb Kladenský zázrak! Romský nájemník dostal výpověď!

Nikomu, bez ohledu na rasu, vyznání či pohlaví, nepřeji, aby přišel o střechu nad hlavou, ale... Když dotyčný neví, co to znamená mít dobré sousedské vztahy s ostatními nájemníky, tak musí přijít domluva a když nepomůže, tak trest!

17.1.2022 v 6:35 | Karma: 26,24 | Přečteno: 786x | Diskuse| Společnost

Luboš Chott

Chodím městem a dívám se za vrata aneb Kačce o zdražení kladenské vody raději ani neřeknu

A je to tu zase! Zdražení vody v roce 2022 skoro o 7 % tj. o 7,50 Kč. Naší vody, kterou kladenští politici zaprodali cizákům z Veolie! „Díky" nim zaplatíme vodné a stočné za 1 kubik pitné vody šílených 115,39 Kč. Jak dlouho ještě?

20.12.2021 v 6:09 | Karma: 14,79 | Přečteno: 349x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Policie pátrá po dezinformátorovi Zítkovi. Nedorazil k soudu

23. dubna 2024  15:54,  aktualizováno  16:34

Policie pátrá po dezinformátorovi Pavlu Zítkovi. V úterý odpoledne o tom informovala na svém webu....

Žalobce žádá pro Limberského a společníky peněžitý trest za vydírání

23. dubna 2024  16:32

Peněžitý trest navrhuje státní zástupce pro čtyři aktéry schůzky v karlovarské kavárně, kterou...

Byla tam snaha mě zpochybnit, řekla Hynková Vrbová u soudu s Cimickým

23. dubna 2024  11:02,  aktualizováno  16:18

Je důležité, aby se na oběti sexuálního násilí nahlíželo jako na ty, kterým se má věřit, ne je...

Na sídlišti v Písku někdo zastřelil ročního psa, majitel se teď bojí o děti

23. dubna 2024  16:15

Neznámý člověk za bílého dne střelil vzduchovkou mladou fenku na zahradě na píseckém sídlišti...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 303
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 496x
Chodím rodným městem a dívám se za vrata...

Seznam rubrik